Wij zijn RQFD

Ons kantoor adviseert o.a. in verzekeringen en hypotheken. Voor iedereen? Nee, NIET voor iedereen.
Wij vinden het belangrijk dat naast een goed financieel advies een band tussen u en ons ontstaat. Waarom kiest u voor ons? Ons streven is dat u ons kiest omdat u onze kennis, vakmanschap en enthousiasme voor ons beroep waardeert. Wij zijn niet altijd de goedkoopste en zeker niet de grootste, dat willen wij ook helemaal niet. Wij hebben van onze hobby ons beroep gemaakt, staan u terzijde en kijken naar de voor u beste oplossingen. Past dit bij u, dan bent u misschien wel niet iedereen en verheugen wij ons kennis met u te maken en u van dienst te mogen zijn. WELKOM!

Het RQFD team

Roger Quaden

Roger Quaden

Eigenaar en Financieel Adviseur

Opleiding: MBO / HBO
Werkervaring: Financiële Administratie Atrium Medisch Centrum, hoofd binnendienst Van Loo Adviesgroep, Buitendienstmedewerker en Erkend Hypotheekadviseur sedert 2001
Prive: Vader van 2 zonen, Colin en Thymo
Hobby’s: Tennis actief, activiteiten met mijn zonen, vrienden, mijn werk

Marcia Oerlemans

Marcia Oerlemans

Administratief medewerkster

Opleiding: SPH / HBO
Werkervaring: Dagopvang Autisten, kinderopvang.
Hobby’s: Sporten

WFT - basis en schade

In dienst sedert 01-10-2009

Roger Quaden Financiële Diensten heeft agentschappen van een groot aantal verzekeringsmaatschappijen en hypotheekverstrekkers, waarmee wij geen enkele produktieafspraak of financiële verbondenheid hebben. Door onze jarenlange ervaring en onafhankelijkheid kunnen wij u objectief adviseren, passend aan uw persoonlijke situatie.

Roger is sedert 2001 o.a. Erkend Hypotheekadviseur. Vanaf 2009 heeft Marcia ons kantoor versterkt. Onze visie is dat persoonlijk contact, een aanspreekpunt en perfecte service met een goede prijs de toekomst heeft. Wij streven er dan ook niet naar altijd de goedkoopste te zijn, maar wel de beste! Dit betekent voor u verzekeringen met de beste prijs/kwaliteitverhouding, bij hypotheken begeleiding die verder gaat dan de laagste rente, zoals begeleiding van bezichtiging tot notaris en (financiële) risico’s in beeld te brengen in duidelijke en begrijpbare taal. Bij ons bent u geen nummer en wordt u dit ook nooit!

Een klein kantoor met een persoonlijke benadering en advisering heeft ons inziens meer toegevoegde waarde omdat wij onze klanten kennen. Om onze visie te kunnen verwezenlijken zal mijn kantoor in de toekomst maximaal 600 relaties begeleiden. Daarnaast hebben wij een dienstenwijzer en een eigen gedragscode opgesteld, die u onderstaand kunt raadplegen. Kunt u zichzelf vinden in onze bedrijfsfilosofie, dan bent u bij ons aan het JUISTE ADRES!

Gedragscode

Roger Quaden Financiële Diensten verklaart zich in het dagelijks handelen te laten leiden door de volgende uitgangspunten:

  • Aan onze cliënten geven wij adviezen die het meest passend zijn bij de wensen en omstandigheden van de betreffende cliënt.
  • In onze adviezen aan cliënten houden wij rekening met de belangen van de cliënt op langere termijn voor zover wij hiermee bekend zijn of wij deze kunnen veronderstellen.
  • Wij werken niet mee aan constructies die naar ons oordeel in strijd zijn met de belangen van onze cliënten. Ook niet in het geval de cliënt hierom expliciet verzoekt en ons juridisch vrijwaart voor de eventuele gevolgen.
  • Als strijdig met de belangen van cliënten wordt in ieder geval aangemerkt het geven van adviezen of het meewerken aan transacties die leiden tot overkreditering van de cliënt op een zodanige wijze dat een redelijk handelend beroepsgenoot bij het afsluiten van de transactie kan voorzien dat de cliënt in financiële problemen geraakt mede als gevolg van de geadviseerde transactie.
  • Alle gegevens van cliënten worden als strikt vertrouwelijk beschouwd en behandeld. Informatie over en van cliënten wordt door ons alleen gebruikt wanneer dit past in de behartiging van de belangen die de cliënt ons heeft toevertrouwd. Op geen enkele wijze werken wij mee aan het bewust geven van verkeerde informatie aan verzekeringsmaatschappijen of andere financiële instellingen bij het aangaan van de verzekering, tijdens de looptijd van de verzekering of indien een beroep op de verzekering wordt gedaan.
  • In ons dagelijks handelen zijn wij ons er van bewust dat wij een vertrouwensfunctie innemen en dat schending van dit vertrouwen niet alleen het aanzien van ons kantoor maar van de gehele financiële dienstverlening kan schaden.